20 Aralık 2013 Cuma

Hamilelik ve diyabette makarna tüketilebilir mi?

Günaydın dostlar,
 
Bir koşturmaca bir gürültü vardım haftasonuna. Umarim siz daha rahat ulaşmışsınızdır tatile:) 
 
Dün irmiğimiz geldi. Bir ton aldık ilk defa, yol masrafından kısmak için. Taşıması bize kaldı tabi ama olsun Nevin Abla ile ben taşıdık kapıdan depomuza, Ayşenaz da saymanlık yaptı. Bugün üretim var. Sonunda pancarlı ve keçi peynirli üreteceğiz. Bugün stoklara ekleyeceğim öğleden sonra üretimin gidişatına göre inşallah:))
 
Bir dostumuz hem diyabet hem hamile olduğunu belirtip, tam buğday makarnalarımdan gönül rahatlığı ile yiyip yiyemeyeceğini sormuş. Tam buğday makarnalarımız, ürünlerimiz tam da bunun için var. Ben hipoglisemi hastasıyım. Annem diyabet. Türkiye'de her şeyi yiyemeyiz, ben de ürettim işte:)) Tam buğday tüm ürünlerimi diyabetlere ve diyet yapanlara önerebilirsiniz. hem tam buğdaydan hem sebzeden gelen lifleri bol bol içerdiği için bağırsak sistemine de fazlasıyla yararlı tam buğday makarnalar. Çocuklarınıza tam buğday, tam tahıl tadını alıştırmak da ilerideki hayatında düzgün beslenme rutinlerine sahip olması açısından önemli. Belki ilk başlarda ufak ufak makarnasına karıştırarak örneğin.
 
Yarın Balat Kültür Evi'nde kermesteyiz. Hikayesi uzun bir merkez burası. Kadınlara ve kadın girişimcilere destek olma derdinde. Bize de yer açtılar sağolsunlar. Yarın taşıyabildiğim ürünlerle sabah 4 gibi yola çıkacağım inşallah. Adres ve yol tarifi en aşağıda. Gelebilecekleri mutlaka beklerim. Hem sohbet ederiz hem ürünlerimi tadarsınız:) Süprizlerim de olacak amaaaaaaaaaaaaa şşşştttt sadece geleceklere hehehehhe:))
 
İyi olun, güzel bir Cuma geçirin dostlar. Ben şimdi bu maili gönderip yanıtlayamadığım maillere cevap yazmaya girişeceğim. Hepinizi cevaplamaya çalışacağım, lütfen atlarsam darılmayın olur mu:))
 
Yarın Balat'a bekliyorummmm:)) Sevgiler,
 
makarnalutfen.com adına
Tuğba Bayburtluoğlu
 
 
 

Hiç yorum yok: