28 Şubat 2014 Cuma

staj meselesi

staj mevzuu önemlidir. dün bir mesaj gelmiş sözlükten. (artık tanınıyorum niheheh:) yok be tamamen gıda mühendisliği başlıklarına yazdığım için bence.

neyse

ben de yazdım demin. bundan sonra buraya alacağım böle ufak soru cevapları. bir sürü şey yazıyorum maillerde, sosyal medyada filan uçup gidiyor:))

buyrun efem staj mevzuuna. bu gıda sektörü için değil bence bir çok sektör için geçerlidir bu arada.

"merhaba,
yazılarınızdan anladığım kadarıyla gıda mühendisisiniz. ben de xxx üniversitesi'nde gıda mühendisliği okuyorum. malum staj yapmam gerekiyor ama çok fazla bilgim yok. araştırıyorum ama çoğu markanın sitesinde staj diye bir sekme bile yok. beni biraz bilgilendirirseniz sevinirim."

"merhaba

tabi bilgi olmaz sitelerinde vb. büyük firmalar stajer sevmez:)) küçükler de işçi olarak görür. esasında büyükler de bedava işçi olarak görür ya neyse:)))

siz şimdiden çalışmak istediğiniz sektörde, ilgilendiğiniz konu üzerine üretim yapan hizmet veren bir kaç firmaya başvurun. daha çok var demelerine bakmayın, başvurun. araya tanıdık koyun vb. benim staj işimi görmedi ama 2 sene önce mezun olmuş bir kardeşimiz büyük bir biracıda şu anda. tabi illa orada staj yaptığı için değil ama orada staj yapmış olması açılan kadro için onu tanımış olmaları filan hepsi bi araya gelince şukela olmuş.

ısrarcı olun, staj yerinizi gerekiyorsa söküp koparın. özellikle büyüklere saldırın:))

umarım yardımcı olabilmişimdir.

sevgiler"

2 yorum:

ahu dedi ki...

merhaba,

hangi biracıda acaba bilgi verirmisiniz?

GM dedi ki...

Veremem Sevgili Ahu Hanım. Vermemin doğru olduğunu düşünseydim zaten yazıda yazardım. Burada firmanın kim olduğu önemli değil. Aynı firma başka bir stajere farklı davranabilir. Sonra da kimsenin bana gelip sen böyle yazdım ama böyle böyle oldu demesini istemem. Söz konusu firma ile de ne olumlu ne olumsuz bir bağımın olmasını istemem. Biraz karışık sundum sebeplerimi belki ama adım Hıdır elimden gelen budur:)
Sevgiler