27 Eylül 2012 Perşembe

Balık bolmuş çok sevindim. Geçen hafta aldık yedik av yasağı kalktığından beri ilk defa. Her hafta en az iki öğün balık der uzmanlar. Yasak bitince fazlalaştırmak lazım bu sayıyı:)

foto : kaliteliresimler.com
Az koksun diye fırın torbasında denedim ama olmadı. En iyisi yağlı kağıt ya da fırın torbasının açılmış hali üzerine az zeytinyağı ve tuz ile karıştırılmış palamutları dizmek ve fırına salmak. Böylece tepsinin temizliği daha kolay oluyor. Bize 3 balık fazla geldi. Ben de masadan kalkmadan kalan balıkların kılçıklarını temizleyip etlerini minik minik ayırdım (esas güzel kelime ditmek alam yazması değil söylemesi güzel bu kelimenin:))) . Bir soğan, biraz ekmek içi, bir yumurta ve biraz tuz ile klasik köfte gibi yoğurdum ve 3 küçük  güveci doldurup buzluğa koydum. Henüz fırsat olmadı tadına bakmaya. Aaaa bu akşama yemeğim yok ben onları yapayım: Sağol blogcum bea:)))

Hiç yorum yok: