23 Mayıs 2012 Çarşamba

A Wake-Up Story, by Healthy Child Healthy World - Bir Farkındalık Oluşumu Üzerine Düşünceler....

A Wake-Up Story, by Healthy Child Healthy World

Burayı ben de bu sabah keşfettim bir dost sayesinde. ABD temelli bir farkındalık yaratma kuruluşu gibi duruyor. Kimyasalların zarar vermediği çocuklar yetiştirmek için tek bir evden başlayabiliriz, siz de katılın diyorlar. Video iyi güzel hoş yaratıcı bir takımın elinden çıkmış belli (Artık böyle zaten söyleyecek çok çok çok iyi bir lafın olsa bile onu görsellerle uygun müziklerle donatacaksın ve öyle paylaşıma sunacaksın. Bunun için de tek bir kişinin çabası yetmiyor tabi:)

Ne diyodum ha evet video derdini tatlı tatlı anlatma konusunda başarılı. Gerçi arada sirke asidi gibi zararsız asitleri de tu kaka göstermişler. Komik.. Ha bi de "herbicide, perticide olmayan kısacası -cide"sız bir hayat istediklerini" belirtmişler. Ben Latince son eklere takacak kadar tutkulu değilim ama bütün bu böcek vb ilaçlarının azaltılmasını, kontrol altına alınmasını canı gönülden destekliyorum. Çüğ süttü e maddesiydi bunları tartışmaktan daha önemli ve daha öldürücü bu tarım ilaç.ları konusu.

Kısacası ben bu kuruluşu takibe alıyorum. Öyle Meryl abla ile Först Leydi fotolu alt mesajlarla olmaz, bi takip edip kendi yorumumuzu koyalım bakalım:)))

Hiç yorum yok: